fredag 19 april 2013

Inte blire ofta men nu kommer det en...uppdatering.

Jösses här kommer en uppdatering.Två veckors vikariat på förskolan avklarad och denna vecka har även mina fina barnbarn varit här på em eftersom det strulat för storflickans familj.Klart man ställer upp!I alla fall så länge man orkar..det är väl det som morföräldrar är till för eller ?!

Är ruskigt trött efter 2 veckors arbete och det är inte vad min kropp är van vid.Nu väntar en 3-dagars ledighet som jag behöver.
Våren har anlänt till Blekinge men var kommer all blåst ifrån?Jag vet att jag har påtalat detta otyg innan men jag måste säga det igen.Kallt ända in i märgen....

Fortsatt städning av vårt heman blire i helgen och så är det ju veden till nästa vinter som måste sågas och klyvas.Visst finns det att göra hahaha.

Inte kommer det många inlägg på bloggen men det kan ju ändras.....

Igår var 2 av mina kurskamrater här ooooh vad trevligt det var då!Jag behövde repetera energimassagen eftersom jag ska *föreläsa om min resa på Bräkne-Hoby folkhögskola om min resa från sjuk till *frisk* om 10 dagar.Jag kommer givetvis prata lite om healing.....förstås.


1 kommentar:

  1. Vill bara så här i förbifarten, önska dig en fin vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera