torsdag 25 april 2013

Lite av varje

Våren är här!Underbart väder i flera dagar.Varmt och soligt på dagarna och fint vårregn på nätterna.Det går fort nu.Naturen har väntat man riktigt känner det i luften.

Jag jobbar&arbetstränar nästan hele tiin.

Två veckor på förskolan i J-H vecka 15-16,denna vecka har jag varit på junibacken 2 dagar,ska dit i morgon också om jag inte blir inringd någon annanstans.I onsdags fixade jag maten i Listerbyskolan.Det var evigheter sen jag var där men det ordnade sig och jag hann färdigt i tid.

Nu en maxirunda så att jag slipper i morgon.Ebb i plånboken och tomt i skåpen.Precis som alltid.
Jag har fått mitt 3:e diplom,det börjar bli trångt på väggen nu.Jag har dessutom bestämt mig för att gå 2 distanskurser till....båda med anknytning till djurvärlden.Tror att det behövs.


Till vi ses igen ... over and out 4 now ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar