tisdag 7 maj 2013

Det blir alltid omplanering

Livet är som en berg o dalbana.Resan norröver verkar bli inställd.Lilla mor in akut idag med infektion i op-såret.Aja får väl skjuta upp hemhemresan någon vecka då.

De har lovat regn nu i morgon.Det betyder att det kommer att sätta fart på gräset ännu värre.Men som vi har längtat efter denna våren.Jag har bara ett problem Blossom som kom tillbaka till Verperyd för några månader sen klarar inte gräset före midsommar och just nu hatar hon mig.Hon går på stampat jordgolv och de andra 2 bredvid i allt det gröna.Man gör vad man kan för att hon ska slippa fång.
Häromkvällen cyklade jag 9 km med henne så jag får ju lite extra motion på köpet.

Har haft lite jobbigt med sömnen och mitt blodtryck har rusat i topp.Får ta mig ner till VC nästa vecka,behöver kanske nån tablett eller nått.Undertrycket som spökar.

bilden lånad från cyberspace

Ha nu en skön långhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar