lördag 4 maj 2013

Vad jag hinner med mycket numer.

Det är sant som alla säger,ju mer aktiv man är och ju mer man har att göra desto mer blir gjort.Min lördag är jag mycket nöjd med.Jag har städat hela övervåningen och badrummet.Tvättat klippt hela dan.Däremellan har det varit matpauser förstås.Hunnit med stallet och badat 2 hästar.Sparade en till i morgon bara för att jag kan =).

Morgondagen ska vi hämta hö så flickorna har något att fodra min hästar med när vi kör upp till N-ping på onsdag.Vill hälsa på moran som nyligen har gjort en op i Linköping.Vi ska köra inom Cloetta och Brinks vita gurkor som vi är barnsligt förtjusta i.

Men innan dess har jag 3 dagars arbetsträning,ett läkarbesök,ett öppet hus i skolan och ett möte i statshuset.

Inte nog med det i morgon börjar min skrivkurs på nätet,en gratiskurs jag hittade i min mailbox och min distanskurs i alpodahealing en kurs för växter&djur.Har en känsla av att den kommer mig till nytta,jaja båda kommer att ge mig mer "kött på benen".
Man lär så länge man lever eller kanske så länge man har lust.

bilden hittad/lånad från nätet.

1 kommentar: