torsdag 17 oktober 2013

Min tanke har hakat upp sig.

Det viktigaste nu är att:
Få till en anställning,ett arbete,en försörjning,en inkomst varje månad!!!!
Hur det ska gå till,vete gudarna.Men om jag tänker att det ska gå så....blir det verkligt.Det säger Olof Röhlander.
Han säger även att varje dag ovan jord är en bra dag.Måste ju tro på vad han säger och uppmanar mig själv till att förmå att tänka hur det ska bli!
Det blir alltid som du tänker.
Alltså mitt mantra är:
Jag får ett jobb,jag får ett jobb,jag får ett jobb o.s.v o.s.v........

3 kommentarer:

  1. Jag fortsätter: du får jobb, du får jobb!
    Bra att du säger ifrån om du inte trivs!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Man måste leta lite innan man hittar rätt. Visst får du ett jobb. <3

    SvaraRadera
  3. Det är klart du får ett jobb!!

    SvaraRadera