fredag 4 oktober 2013

Tack snälla doktor´n

Jag var tvungen att ringa VC idag .Efter en hel vecka med hög feber och halsen fortfarande helt kaputt.

Fick en läkare som inte varit på vår VC särskilt länge och inte haft några möten med mig.Jag har annars skällt ut dem där nere mer än en gång.Skit samma det är gammal skåpmat och ingen ide att älta.

Mannen var från Grekland,pratade väldigt bra svenska och hur länge han varit här vet jag ju inte MEN han lyssnade och vi hade en trevlig kvart,vi hann även med en del skratt också =).
Jag fick penicillin så nu ikväll efter 2 intag känner jag mig redan mycket bättre.Har till och med hittat ut i köket och donat till en äppelkaka som vi smaskade på med lite vaniljsås.Det betyder att jag fått tillbaka aptiten också.
Kan det bli bättre...?(jovisst bara jag kan jobba på måndag)

1 kommentar:

  1. Så skönt med hjälp när det behövs!
    Krya nu på dig!
    Kram Karin

    SvaraRadera