måndag 7 april 2014

Vecka 15 har börjat.

Nu har min lilltös satt sig på planet som korsar Atlanten.Hon och några vänner ska till USA.Möta upp ett annat par som rest mer eller mindre jorden runt.De ska vara "over there" c:a en månad.Då har lilla mor och hennes syster lovat att se efter deras hus och 2 kastrerade kattpojkar.En bra lösning.

Lilla moran och moster kom hit till mig på förmiddan.Jag fick 2 buketter med mina favoriter --tulpaner.En rundvandring för att se mina 4-fotingar och hönsen.Vi har lagt lite kort,idag blev det run-leken och mina magiska händer har lindrat mosters knä som spökat ett tag.Hon var både nöjd och förvånad *ler*.
Vi åt en sötpotatissoppa till lunch jag hittade i frysen.

Har även hunnit med att plocka och städa undan det värsta efter min jobbehelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar