måndag 31 mars 2014

Mixtillmax.

Denna vecka är rätt körig.Mannen är i L-ping på kurs och jag är ensam hemma.Jag gillar ju de men nu när jag är en arbetande kvinna och har en hel del djur kör det ihop sig!!!Iaf när man arbetar kväll.Hästar som ska in vid halv nio och jag inte är hemma förrän halv elva.Den ekvationen går ju inte ut!!
MEN jag har världens bästa grannar som ställer upp.Vilken tur jag har.

Mitt i allt detta så är mina barnbarn sjuka jajaja de har dragits med en massa sjukdomar sedan början av februari.Nu har minstingen lunginflammation och pappan är i Tyskland på jobb och mamman jobbar fm och jag brukar ju alltid ställa upp men denna vecka på min endaste lediga dag måste jag åka in till mitt arbete på APT.Är lite trött på att köra över 7 mil på mina lediga dagar!!!!
Dessutom ska jag på arbets-ekg på torsdag fm,sen jobbar jag kväll,kvällsjobb fredag också och helg på de`.Det blir 8 resor a´3,2 mil enkel resa.....men jag har ett jobb ;-)

Har varit i N-ping i helgen firat lillebror som firade sin 40-årsdag med en dunderfest.Mycket trevligt.

1 kommentar:

  1. Fullt upp och lite till! Ta det liite lugnt... tur ändå att du får hjälp från snälla grannar :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera