torsdag 20 mars 2014

Inför helgen som kommer.

Idag på min lediga torsdag har jag varit ute tidigt för att göra en specialhage till Nikkita.Hon klarade inte av den senaste halmbalen.Antagligen var den för dammig.Dessutom ska ju inte mina små ha så mycket grönt så det var ju nödvändigt i alla fall.

Fåglarna har en konsert varje morgon och tuppen har ett fasligt sjå att överrösta dem.

Jag har även varit på mitt sista cytologprov.Efter 60 får man ingen kallelse.

Har suttit och letat fästman till Blossom,har nästan bestämt mig för att betäcka.Kul med fölis igen,det är 5 år sen sist.
Hittade en kandidat i Osby inte allt för långt att köra.Återstår att se om det går i lås.

Jobbehelg väntar men en av mina bättre.Dag/delad/kväll.Nästa helg styr jag näsan mot hemstaden.Lillebror fyller 40.Klart vi kör upp lillsyster och jag.Kör direkt efter mitt arbetspass på torsdag.

1 kommentar:

  1. Stackars tupp han måste ju bli hyperstressad av alla flyttfåglar som nu kommer tillbaka. Man han vänjer sig kanske efterhand?
    Kramar Karin

    SvaraRadera