tisdag 11 mars 2014

En vanlig tisdagskväll.

Sitter i min älsklingsfåtölj med en värmedyna om ryggen.Har haft den tunga rundan idag på jobbet.Hoppas jag slipper den på torsdag och fredag.

Jag har en liten återträff på fredag i B-H med min första *Klara livet*-kurs.Tråkigt om jag måste ställa in den.De som följt mig länge vet vad jag tyckte om den kursen asg.Men vi som gick den,alla tjejer och killar,hur goa som helst.

Har ledig helg,den kommande,jag måste hinna med att verka hästarna,syrran har lovat komma över och hjälpa mig.
Är så trött om kvällarna att jag nästan inte orkar skriva på bloggen,knappt cirkla runt och se vad alla andra skriver om heller.
Jaja det blir väl bättre......hoppas jag ;-)
Får natthealing inatt av T.M.Hoppas det förbättrar mitt ryggproblem.Kolla gärna länken längst upp till vänster.Gratis distanshealing.Har hjälpt mig tillbaka till livet!



Snart ser det ut på detta viset.När bokarna slår ut.Nice eller hur?Bilden är tagen mellan vårt och Måstad.Det känns som att åka i en lövsal/tunnel.Vi har haft härligt varma vårdagar nu och för all del kalla nätter.De som inte har garage/carport har fått skrapa rutor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar