onsdag 18 augusti 2010

Danföredan alla resenärer kommer hem!

Detta är mina fina skor-boots-stövletter jag köpte på Nävragöls skoaffär,en affär nästan mitt ute i skogen,de har mycket skor,sköna skor en sko för och till ALLA!






Jag tyckte att min lille prins såg lite tunn ut,betet var inget att hurra för och om A inte har tänkt att börja stödfodra,tar jag hem honom!







Här står de allihop,undrar så klart vem som kommer och stör i siestan,haha.




Mor som inte vill gå in till 5 hingstar,passar på att rasta Molly när jag kollar grabbarna grus!






Det här är Molly som bor hos mor sedan något år,hon går inte ihop med Vickie.




Idag blir det till att köra ner ved i källaren,dammsuga och fixa påfyllning i matförrådet så vi bara kan njuta när "turkarna"kommer hem och de får ta med oss på resan i fantasin.

1 kommentar:

  1. Vilka snygga skor du köpt =))
    Hästar är verkligen vackra och ståtliga djur =)
    Önskar dig en bra eftermiddag och en mysig kväll , varma kramar // Berith (här&nu)

    SvaraRadera