måndag 28 februari 2011

Måndag igen

Denna natt inte en blund.Förstår inte varför eller jo,fuktväder kryper innanför skinnet.Har inte kunnat röra mig i sängen.Bäddade rent igår och såg fram emot att sova men jag borde vara van vid det här laget.Vill kunna sova och vakna utsövd....bara en gång!Uppe före gubben,det är ju inget ovanligt förstås.

Idag ska jag hämta mor i Rödeby hon har hälsat på syster i helgen.Ska ringa till de som installerade luftvärmepumpen,kanske kan de laga den byta ngt lager så den blir tyst!!!Gubben ska hämta hö hos Magnus.

Klä om kökssoffan så är köket nästan nytt!Vinrött blev det nu,ganska snyggt om jag får säga det själv och det får jag ;-).
Hallen blir klar på torsdag när jag hämtat "nya"skrivbord jag hittade på blocket.Lovar att det kommer bilder både på köket och hallen senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar