söndag 11 september 2011

En utflykt


Aasa kom på em med sina 2 barn. Vi for ner till invigningen av R-by´s stolthet.Ett ridsport centrum som när allt var klart har kostat en bra bit över 35 millioner!!!

Vilken fin anläggning!Bilder kommer,tyvärr tog batteriet slut men några kort blev det.
Två stora ljusa ridhus på 25x60,stora luftiga stallar x 2 (60 boxar),duschspiltor och foderrum och sadelkamrar. Gångar hit och dit kontor och kaffeteria...o.s.v man kunde lätt gå vilse =)

Tre vackra friserhästar med tillhörande ryttare förstås gjorde en lite udda kadrilj svårt när det inte är jämnt antal.Två ponnygäng från Yxnarum visade gymkana,mycket uppskattat.Ninni var där med Twilight,han har hunnit bli 11 år,snygg som attan.

När jag passade på att förlusta mig var min lillsyster här och verkade mina 4-fota.Det känns bra med syskon som H.Hoppas att kunna ge tebax vid tillfälle.

Undrar om det kan vara fullmåne igen,sitter här och det söndag.Inte särskilt trött.Konstigt för jag var uppe med tuppen.

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig utflykt :))
    Och ja , det är fullmåne på G :D

    Ha en skön söndag vännen , varma kramar :))

    SvaraRadera