söndag 13 maj 2012

Fick kalla "fötter".

Tänkte fram och tillbaka hit o dit,till slut bestämde jag mig för att INTE betäcka Nikkita.Vore tokigt nu när jag ska satsa på jobbkarriär att samla på mig mer arbete hemma.Visserligen mår jag bra idag men det är lätt ramla tillbaka i gamla hjulspår!

Mor har åkt över till Rödeby och lillsyster.Hon stannar väl några veckor innan hon kommer tillbaka till mig.
Kanske kanske kanske skjutsar jag hem henne i samband med att jag kör till Karlstad på reikikurs i början på juni.Tar jag finbilen till N-ping och sedan tåget till Karlstad.Här nerifrån är det hopplöst att ta sig upp till Värmland!En himla massa byten buss/tåg/flyg i salig blandning och är det något jag aldrig i mitt liv kommer att göra,att stiga upp i ett flygplan....om det var menat att vi skulle flyga hade vi fötts med vingar.Så tänker jag =).
Nu återstår att få ledigt från kursavslutningen i B-H så är min reikikurs i hamn....

Idag har solen varit stor och varm nästan hela dagen.Mor och jag har placerat ut stolparna i skogshagen och därefter gick jag med röjsågen där trådarna kommer att hamna.Ett mindre styrketräningspass fast mer i min smak.Jag gillar inte gym.Min träning består oftast av något som jag har nytta av,typ staket eller dyl.

Denna vecka blir det arbetsträning i Listerby 2 dagar sedan långhelg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar