måndag 27 augusti 2012

Mixat

En ny vecka,nya möjligheter och hösten verkar ha landat i Blekinge.Tog en lite runda uppe i backen bakom stallet.Kollade mina svampställen =(.Inte ett spår av svampar och när t.o.m brännässlorna slokar då är det torrt!

Dagen idag på mitt **jobb*har susat iväg tidsmässigt.Vi har så roligt och så mycket att ventilera.Kanske är det inte så konstigt att jag kunde hålla låda i 2 timmar i fredags =)!

Ska börja dricka max i morgon men tänker dra ner till 3cl.När jag provade max 1:a gången gjorde jag som alltid,hällde upp en 6:a och det slutade med att jag blev så speedad och pigg att jag knappt sov 2 timmar/natt.Det kan ju aldrig vara bra!Nu tänkte jag varva max med orginalet,ta en sup varannan dag.Då måste det ju bli perfekt,så tänker iaf jag.Utvärdering kommer =).

Fick Thorbjörn healing ikväll av distanstyp.Välbehövligt att balansera upp mig och få tillbaka lite av lugnet.Säger bara fullmåne-igen.Får ta en fullmånehealing på fredag.

Tackar min lyckliga stjärna att jag hittade denne man som så generöst delar med sig av denna så nödvändiga hjälp.Är nu i dagarna 1 år sen jag hittade T.M på nätet och vågade prova något så udda.Men jag har ju alltid gått mina egna vägar.T.M´s länk finns högst upp på min blogg till vänster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar