torsdag 20 september 2012

Äntligen .....

..fick jag träffa Cicci.Vi har inte setts sedan den föreläsning hon höll i äggaboden och det är nästan 2 veckor sen!
Det har ju hänt en hel del sen dess och vi hade jättemycket att prata om.Tiden bara flög iväg och när klockan var kvart över 2 och vi var klara i köket räknade vi ut att jag hade varit där en timme för mycket hahaha.Så roligt har vi och munnen går iett iett =) på oss båda om jag ska vara ärlig.

Sedan fick jag träffa Mi också en själsfrände till trevligt trevligt.

När jag sent om sider kom hem,för jag var ju tvungen att stanna till hos Agneta för att updatera mig för i morgon då jag ska chefa i hennes kök,stod ett stort paket till mig i carporten.

Yes min nya massagebänk,som jag har väntat!

Min tidning Skriva hade även den kommit,en sån underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar