torsdag 11 oktober 2012

Snart ä ledigheten slut =(

Tja inte har jag gjort mer idag än igår men stallet var klart på fm,det händer inte ofta.
Igårkväll frös jag ändå hade jag virat in mig i gosefilten så jag såg ut som en kåldolme =).Sovit hårt och länge (7).Vaknade med en bikupa i huvudet.Jag vill inte bli sjuk nu när jag klarat mig så länge.

For ner till Brunnsparken  för att träffa en 2,5 år gammal borderterrier som enligt husse inte vill jaga så de vill ha ett nytt hem för Diva.
En mjuk och trevlig liten vetefärgad tik men jag är lite orolig över att det är en tik.Vickie blev ju attackerad som valp av Molly.....kanske skulle jag försöka hitta en hanne istället.

Min stationära dator har kraschat!!!Tur jag hade mors burk,kopplade in den men nu är bilden dragen till vänster.Hur fixar man det?
Skulle fixa middag ikväll men inget går som jag vill!Varför är det så?Har jag halkat någonstans och tappat bort min positiva attityd.Den var ju så härlig allt jag tänkte och som magi blev allt som jag ville.Måste hitta den...mitt flow!Detta är inget kul =(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar