torsdag 29 november 2012

Nybörjartur..??

Måste berätta vad jag gjorde igår.I huset där E bor har båda barnbarnen haft problem med att sova.De har ofta vaknat på nätterna och varit ledsna&rädda.

Igår fm provade jag att ge reiki till rummet och jag renade både golv,väggar och tak.Har aldrig gjort något liknande innan.Har inte läst hur man gör heller men gick lite på känsla.Natten som gick låg F kvar i sin säng hela natten och ikväll när det var sängdax igen sa hon med mkt bestämd röst att hon skulle sova.Att hon inte var rädd för några spöken och att de fick gå hem till sin mamma och pappa!=)

Jag är iaf nyfiken på om hon sover hela denna natt =)
Varken jag eller E har sagt till F vad jag gjorde på deras rum.....


1 kommentar:

  1. Hmmm... tur eller inte... bara det funkar så är det ju underbart :)
    Så bra att du kom in på min blogg sen i går kväll...
    Kram

    SvaraRadera