måndag 1 juni 2015

Juni har börjat.

Idag gick jag upp nästan i vanlig tid fastän jag inte behövde.Körde ner till byn för att kontrollera var någonstans jag ska infinna mig imorgonkväll.Ska ju gå intro på mitt nya arbete i hemkommunen =).
Var ju inte så svårt att hitta,det finns inte så himla många gator i *min* lilla stad.

Hemmahemma i Norrköping skener vi gate upp å gate ner och här i Ronneby är det inte mycket mer än en gate upp å en gate ner =).I alla fall inte i centrum.

Ska passa på att laga lite mat och lägga i frysen till dagar då jag vet kommer att bli tajta och man kommer hem och är jättehungrig,då känns det fint att bara värma på något man har i frysen som man kanske har kommit ihåg att ta fram på morgonen.
En crockipot ska inhandlas som lagar maten själv och håller den varm,finns tydligen med timer.Det blir fint de!
Efter regnet som föll inatt/morgonkvisten har det klarnat upp och jag kan ana solen.Putin där borta i Ryssland får släppa på högtrycket som ligger därborta vi vill ha lite sommarvärme hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar