tisdag 15 februari 2011

när man får(sova)-går det inte.

La mig ganska tidigt måndagkväll efter en innehållsrik dag som började tidigare än vanligt.Skjutsade ju gubben bort till F17 så att mor och jag skulle ha några hjul att rulla med denna vecka,min bil är utlånad till lillflickan i väntan på att hon ska hitta en egen bil.

Arbetet på hallen fortsatte om än i lite mer moderat fart,fick göra avbrott för stalltjänst och hovslagarbesök,en inköpsrunda till Ö&B,mer slippapper och spackel.Lika bra att göra allt efter skolboken annars blir man bara irriterad när resultatet blir halvdant.En liten sväng in till prinsessorna hanns med.

Efter "Det okända"igår kväll fick 4-fota kvällshö och tanken var ju att jag skulle få lite sovmorgon idag MEN som vanligt när jag planerar FÖR mycket blir det pannkaka och jag vaknar väldigt tidigt och kan inte ligga kvar i bingen.

Nu sitter jag härmed kaffe och tända ljus,Vickie har varit ute och jag har tänt i pannan och eftersom det bara var 13 g inne nu på morgonen är det ju bra om jag kan få upp värmen innan mor vaknar!

Idag på agendan ska förarbetet på hallen bli klart är det tänkt,kanske att vi hinner stryka en vägg,vi har hela veckan till detta och tror fullt och fast på att det ska gå.Vi får väl se!

En viktig detalj som jag glömt är ett foto före.....så ni får se!!!!!Kan bli verklighet om jag ställer fram min fina kamera som jag köpte till mig själv förrförra julen.......

1 kommentar:

  1. Det kommer säkert bli jättefint. Bilderna önskas såklart.

    Lycka till

    kramkram

    SvaraRadera