fredag 18 februari 2011

Pust

Äntligen fredag och ö.hallen blev nästan klar.Mor och jag kämpade som gnur och nu är det möbleringen som sätter myror i huvudet på mig.Det jag blev mest nöjd med är ljuset och gardinerna-klatchiga är ordet.

Vill ju att jag ska kunna skriva ut från "alla"2 datorerna och helst vill jag inte sitta med ryggen mot trappan men då kan jag inte se ut.Hur jag än vrider och vänder så har jag baken där bak.Får väl prova mig fram.

Skönt med gubben hemma då slipper jag åtminstone eldvakten.

Lördag ska vi ner och fira vår 30-åring,ska bli trevligt även om det blir många så får jag försöka att stå ut för E´s skull.(har svårt för många människor i samma rum)




1 kommentar:

  1. Lycka till på festen... du fixar jag... men jag förstår dina tankar för jag har oxå varit där.

    kramkram

    SvaraRadera