tisdag 24 september 2013

Dag 1.

Första dagen på nya *jobbet* blev op korvstoppning.Är ganska slut i huvudet nu.Det känns jättebra.En tjej och jag + en hoper män/gubbar.Passar mig jättebra.
Mycket att ta in,kanske går det in med lite upprepningar....

Idag fick jag min nya ringklocka.En liten en som sitter på mitt ringfinger.Är ju nu på en arbetsplats där jag varken behöver blaska i /med vatten eller i miljöer som klassas som renrum.

Vad min chef inte visste var att om skolorna ringer måste jag gå dit.Det var ju inte vad han hade tänkt.Nu bokade han in ett möte med min AF-tant på torsdag och jag skulle vara med tyckte han.Hoppas jag kan hålla mig lugn.Mitt förra möte med henne var ju ingen hit.




Denna lilla pärla till elbil stannade utanför på lunchen.En sån vill jag ha!Vi får väl se,om jag får fast arbete så visst.Jag kör ju aldrig långt.Kan absolut fungera.

1 kommentar:

  1. Hoppas att korvstoppningen har lagt sig lite, och att du nu har sorterat intrycken!
    Kramis Karin

    SvaraRadera