onsdag 11 september 2013

J O B B !!!

har jag fått endast en vecka efter överskrivning till friska arbetslösa.Innan var jag inskriven som arbetslös med funktionsnedsättning.De har försökt övertala mig att sätt på mig en kod....men jag har blankt nekat.Jag är ju frisk,nedsatt kondition javisst efter 10-12 år med värk/sömnsvårigheter.

Men nu ni är jag tillbaks på banan.
Den 24/9 börjar mitt nya liv med utbildning,kl.10.00.
Tror inte många förstår hur lycklig jag är!?
Dessutom får jag bästa arbetstiden ...för mig....14.00-20.00 måndag-torsdag.Kan inte bli bättre!Då hinner jag med hela mitt menageri före jobbet.

Tjolahopp från en arbetare =)

3 kommentarer:

  1. Förstår din lycka! Grattis igen! Du får berätta mer vad det är för jobb... är bara liiite nyfiken :)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Gratulerar till jobbet! Det verkar vara perfekt för dig!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  3. Vad kul att läsa :) lycka till. Kram Towe :)

    SvaraRadera