måndag 16 september 2013

Min städardag försvann....

Måndagar brukar jag vara ledig men idag vid 9 ringde luren och någon frågade om jag kunde hoppa in på Gullvivan.Visst sa jag men jag har ju aldrig varit där men det löser jag.

Kom dit och fick mat levererad från Kallingekök.Bra de´ för jag hade aldrig hunnit att fixa något på en halvtimme.
Tog en stund att snoka igenom alla skåp och lådor.Hopplöst när man kommer ny,innan man hittar allt.Personalen var verkligen hyvens och svarade på alla mina frågor.

Ikväll har även den sociala biten fått sitt.Min fina vän Agneta F har varit hit en stund för lite *skitsnack*.Agneta var den tjej som jag började att arbetsträna hos för drygt 2 år sen.

Tänk så långt jag kommit!!!

Den 24/9 börjar mitt nya liv med ett eget arbete.Trodde väl att det skulle bli i skolkökens värld men universum ville något annat.Inte mig emot.


Agneta vid grillen förra året på friluftsdagen på Gläntans fotbollsarena i Listerby,ungarna skulle ju få hamburgare .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar