fredag 28 februari 2014

Hoppsan!

Dax för 3-dagars ledigt igen.
 Vaknade som vanligt vid 4 och kände att det var ok att somna om.När jag försökt ligga kvar och klockan var 6 klev jag upp och tänkte att varför inte ta vara på dagen.Har oerhört svårt att ligga kvar fastän jag får/kan.
Har fått energi av Ljusgruppen som ger healing både onsdag och söndag.Denna dag har jag fått mer gjort än på länge.
Får ju finfrämmat lite senare idag.En "gammal"arbetskamrat från både F17 och Ahltins.Det gäller att vara rädd om de människor man gillar.

Arbetet:Går bra nu.Har kommit in i rutiner.Fixar mobipen hjälpligt.Det händer något nytt varje vecka.

Denna vecka har en slutat som för övrigt ganska nyss började.PC är sjukskriven och kommer inte tillbaka.Två nya medarbetare har börjat och kassören har sagt upp sig.Kom inte och säg att det är långtråkigt.
Denna helg SKA jag bara upp på hästryggen!Undrar vad den gråa "säger" om de´?Snön är väck,bofinken hojtar sig blå i trädtoppen.

Ha en härlig helg ni som mot förmodan tittar in hit till mig =).


2 kommentarer:

  1. Så bra att det flyter på... trots allt...
    Har du suttit upp på den grå i helgen... och hur gick det?
    Vårvädret lite på sparlåga just nu, men snart... snart kommer den på allvar!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du kom upp, på hästryggen alltså!
    Kramar Karin

    SvaraRadera