onsdag 19 februari 2014

Ett inlägg.

Ikväll sitter jag i min älsklingsfåtölj,njuter av att jag har ledig torsdag(imorron).Kom hem sent p.g.a.APT-möte på jobbet.Hade tagit fram lite rester från frysen,måste ju ha något som går snabbt efter en heldag.Gjorde ju en köttsoppa min lediga helg så det fick bli den som snabbt blev klar.

Har haft ganska körigt ett tag men börjar komma i fas.
Mina hönor har börjat värpa så nu är vi inte egglösa.Måste ta tag i städningen här hemma i morron,en maxi runda är nödvändigt så gubben har något att stoppa i magen nu när jag ska jobba helg igen.

Önskar jag kunde orka att komma ut i skogen på hästryggen.Snön är nästan borta och marken ganska mjuk.Tror att Nikkita skulle tycka om det,de gillar att arbeta de små 4-fotingarna.Blossom mår bra efter sista boxvilan.
Ja allt går åt rätt håll nu,ljusare på kvällen,inte så många -grader inte ens på natten.Kan man hoppas på en tidig vår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar