tisdag 11 oktober 2011

Bra att mor är här.

Det är skönt när mamma är här så jag slipper gå och fundera så himla mycket,på all skit som händer runt mig just nu.

Igår kokade vi äppelmos,inga mängder men si så där 5-6 burkar.(ganska stora)

Idag har vi varit ner till J som sin vana trogen satt på akuten hela måndagskvällen.Denna gången var det magen som krånglade,kanske en ilsken magbacill efter Lundabesöket i helgen som gick!?Nån punktjosan,jag förstår mig inte på den musiken men som jag brukar säga,tur att baken är som smaken-delad! =)

Ikväll var jag upp till E-boda,hämtade lite spån och passade på att hälsa på Å.Jösses så fin hennes 3-åring blivit!Det blev en socialkväll,annars hade jag nästan bestämt mig för att prova Atomic i rondellen,men den aktiviteten kan jag ta en annan kväll =)

1 kommentar:

  1. Skönt när man har något som får ens jobbiga tankar att lägga sig lite i bakgrunden.

    ha en fin dag/Cattis

    SvaraRadera