tisdag 15 november 2011

Idag-tisdag 15/11

Vaknade vid 8 av att gubben ringde,han är snäll,som låter mig sova när jag nu äntligen fått igen korpgluggarna.Gick i säng vid 3-tiden,vred mig till 4 halv 5, så kl 7 när mannen går till sitt arbete är jag medvetslös.
Vickie fick jag ner vid 11-tiden idag.Undrar hur hon är funtad?Hon är i alla fall utrustad med en enorm(urin) blåsa.Om hon finge skulle hon ligga och tryna hela dagen =)

Har sökt och funnit en öppning på mitt överklagande som jag nu får sköta själv eftersom min plånbok är så tunn och det inte finns möjligheter för mig att anlita den konsult som tidigare var involverad i mitt ärende.
Själv är bäste dräng sa alltid min farmor.
Fortsättning följer.

Ska bli mycket intressant att se om man kan vinna över de där paragrafryttarna som sitter på sina höga hästar och tror sig gå efter lagen.Jag har inte så stora förhoppningar,men jag kan inte låta bli att försöka.Alla utmaningar kan man lära sig av,eller hur!
Jag anser att de har för lite på fötterna för att kunna allt som rymmer sjukdomars besvär.Eller är det så att de är utbildade läkare också?Jaja jag vet de har konsulterande doktorer men dessa är bannlysta efter årsskiftet och de får inte avslå ansökningar utan att ha haft personlig kontakt.Även jag kan lagen vilket kan bli trevligt för dom att upptäcka.Jag har under åren haft MÄNGDER av handläggare,ingen som jag kan sätta ett ansikte på och de har aldrig träffat mig inte ens över en telefontråd!
Lagar skulle jag kunna skriva mycket om, det kan bli jättelångt och just nu ringde min lillflickas bästa kompis P.Jag får besök och det är mycket ovanligt men ack så trevligt.Hon har Vincent med sig så Vickie får en lekkompis!

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen du orkar kämpa vidare mot FK:s handläggare och läkare... det är fullkomligt horribelt att de ska kunna ifrågasätta sina kollegor, så som de gör - och det utan att någonsin träffa den berörda personen/ patienten. Fullkomligt vansinnigt system!
    Håller tummarna för att allt ordnar sig.
    Kram

    SvaraRadera