onsdag 1 maj 2013

Föreläsning i B-H

Jaha ja idag i finvädret har jag suttit inne och förberett min föreläsning i morgon på Bräkne-Hoby Folkhögskola.Det låter ju väldigt allvarligt men det är på en Klara livet kurs,samma som jag gick 2 gånger

Min resa från sjuk till frisk.Tänkte att jag gör en presentation av mig lite kort och sen gasar jag på med sjukdomseländet.Det kommer bli en kortare info om healing och energimassagen efter lunch.Jag tar väl med massagestolen och låter någon prova.Får väl göra en runda på mannen ikväll.

Klockan är 8(på kvällen) och solen skiner helt obekymrat,4-fotingar går utanför fönstret och gnager efter det gröna som nu har kommit upp ovan jord.
Mannen har tagit semester och jobbar febrilt med veden.På fredag ska jag vara på Mumindalen igen.Veckorna rusar iväg.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar