torsdag 2 maj 2013

Tycker själv att det gick BRA.

Så då var det gjort,föreläsningen!

En samling människor som var genuint intresserade och frågade massor vilket gjorde att jag inte fick allt sagt som jag ville.Men vad gör det när de som lyssnar vill veta mer.
Det var mitt bästa framträdande och faktiskt mitt tredje försök och jag börjar hitta hur jag ska berätta....

Alla ville prova healing så massagestolen asade jag i onödan.Gjorde en aurarensning den går ganska snabbt.

Fick också frågan om jag skulle kunna tänka mig att framföra min historia i större sammanhang men just nu gillar jag mindre grupper typ 10 stycken,för när frågorna blir många är det svårt att komma till punkt...

Fick beröm av den ledare som hört mig 2 gånger.

JAG är nöjd!

1 kommentar:

  1. Grattis - är glad för din skull! Tycker du är både duktig och modig!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera