måndag 31 maj 2010

Soloqvistvecka......

Denna veckan är B iväg till Halmstad på kurs.Dessa veckor tycker jag är som semester,då behöver jag inte fundera så mycket på vad som ska ätas till middag utan jag kan fuska en del,min man sedan 30 år har diabetes så maten är en ganska viktig del av vår vardag.
I dag måndag har jag bara .....lyssnat på "höststormarna"..ska det inte vara vår???NU!!!
På vår TV som ofta B har som har kontroll över,har MJ´s 30-års-jubileet? och "This is it" haft företräde idag,på ganska hög ljudnivå,nu skulle mina flickor höra hur mor sköter kontrollen,hahaha.
Även om ensam är stark så är det inte kul att vara ensam,det är skönt att ha någon att tala med när kvällen går till natt.
Har inte haft kraft att vara inne här och berätta om min mors dag som faktiskt var lite över det vanliga.
B och jag var till Galtsjön som är öppnat i ny regi.Åt en god 3-rätters och sedan kom flickorna på eftermiddagen och de hade med sig "This is it" dvd´n som har gått runt idag(måndag).
Klockan går mot ny dag och jag njuter fortfarande av MJ en stund till.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar