fredag 16 juli 2010

Något mycket märkligt.

Av en slump hamnade jag på en sida om healing,jag är ju för det här med alternativ behandling.Efter alla år med värk och styvmoderligt bemötande i vården har jag använt allt jag kan hitta och provar gärna ALLT!
DETTA VAR DESSUTOM GRATIS.
Detta handlade om healing på distans!!
Jag skickade mitt namn och adress,lade mig till rätta 22.30 igår kväll under en filt.Man är ju lite skeptisk,kan detta verkligen fungera!?
Efter en stund började det pirra i fötterna och långsamt dirrade det i mina knän,mina fingrar domnade bort precis som hos sjukgymnasten när jag får akupunktur.Tungan kändes väldigt svullen vid något tillfälle och i huvudet körde det runt.En märklig upplevelse.
Eftersom Lena har semester hela sommaren,får det bli healing måndagar och torsdagar.
När det var över frös jag,det är i och för sig inget ovanligt men det var en av de saker man kunde känna efter.
Hur konstigt det än kan låta känner jag mig starkare idag trots att jag sovit lika illa som vanligt,värken är även den på något sätt avtrubbad.Har inte lika svårt att resa mig.
Mycket konstigt finns det och detta är något av det märkligaste jag har varit med om men om detta kan ge mig mer innehåll och glädje i min vardag.....so what

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar