torsdag 29 juli 2010

Slutet av juli....redan!

Regntunga skyar över Blekinge idag när vi närmar oss höstmånaderna.Så mycket man skulle hinna med.Huvudet har ju en tendens att klara mer än kroppen.Dessutom har ju vädret varit emot....när det varit så varmt att det inte har gått att vara ute.
Men lite fönster har blivit målade,hästtransporten likaså.Men det var ju mer som behövdes fixas!

Jag vann en bok på Kim´s sida.Brukar inte tillhöra dem som vinner men det var en glad överraskning.Började läsa den igår kväll...kunde inte sluta!Halva läst redan och resten blir nog idag.

Ikväll blir det distans-healing,det är nödvändigt för nu har det varit dåligt med sömnen igen..alla dessa väderomslag!Mår dåligt när det är kallt men även när det är varmt och när det är mittemellan far jag illa av omställningen....skulle ge en million för att få känna mig HEL!
A kommer och rider på förmiddagen,kanske sätter jag mig upp!

1 kommentar:

  1. Ja uch för tvära kast i vädret , det känner
    även jag av ....
    Det är skönt med att healing , få lite ny energi , som man behöver lite nu och då =)))
    Önskar dig en bra dag , varma kramar =))
    //Berith (här&nu)

    SvaraRadera