tisdag 26 oktober 2010

En härlig höstdag!

I morse vaknade jag pigg konstigt nog och ett härligt höstväder utanför rutan.Då måste man ut i skogen så på med sadeln på Gråan och ut med de andra 4-fota.Var nog ute i nån timme,passade på att hojta på Leone när jag red förbi där uppe.Hon har haft en himla otur med de hästar hon tog in från Holland.
Medan vi stod där kom Jasen över trädtopparna,konstigt att Gråan reagerar sååå väldigt,hästar har ju inga naturliga fiender i luften och mina andra 4-fota reagerar inte alls på flygplan.
Hem och skiftade hästar,Donna fick gå med de småa medans jag red.
I eftermidags kom A och red Donnan hon kantrade ute på L-gärdet,gasade så mkt hon vågade.Tror att det var uppskattat.Dessutom mockade A hela stallet åt mig,tänk va vilken tjej och vad glad jag är att hon kommer hit och hjälper mig med både det ena och det andra!
Onsdag och akupunktur i morgon och massage-Carina på torsdag,sedan är det fredag igen och snart är det JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar