söndag 31 oktober 2010

Pustar ut och laddar för pot.lov

Har varit en ganska lugn helg,lite ridning blev det i förmiddags en tur på nästan 2 timmar.Annars känns det att hösten kommit med mer värk och jättesvårt att sova.Kan inte påstå att övergång till vintertid underlättar.

Vi har tagit ner nästan all tråd i skogshagen,funderar lite på att göra om.De som känner mig vet att det inte är något konstigt alls.Jag är en hejjare på att bygga om både i stallet och att göra om mina hagar, händer allt som oftast.Gillar att vara ute och att använda kroppen MEN jag får givetvis böta för det ......

Denna vecka är det potatislov,det innebär att jag får ridhjälp varje dag denna vecka.Vi har planerat en hoppedag,troligtvis onsdag eller torsdag.Tror att hästarna kommer att gilla det.A&J ska låna med sig lite hinder så bygger vi en bana ute i hushagen.

Torsdag ska jag vara barnvakt till Flisan E&N ska klippa sig.Sedan blire aku på fredag ist för onsdag denna veckan.
Till sist mina healingkvällar måndag och torsdag,det är vecka 44 för fru Andersson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar