onsdag 13 mars 2013

En salig röra.

Hoppsan det var ett långt uppehåll här inne men det händer så mycket trevligt att jag inte hinner uppdatera.
Jag har bytt arbetstränarställen,varit hemmahemma på 50-årspartaj,fått hem en häst jag sålde som sällskapsdam för några år sen.Jobbar som en tok med häststaketen.De måste tas ner eftersom det kommer skogsmaskiner som ska skala *min*skogskulle bakom stallet.Jag får en jättefin rasthage men mina svampställen försvinner.
Min yngsta med man kommer på middag straxt.Jag ska bjuda på köttsoppa och så blir det semla och kaffe.Dottern vill ha massage och healing så det ska hinnas med ikväll.

Helgen jag var hemma fick jag träffa E.S,vi gick i samma klass 4-6 på Klinga.Alltid så kul att höra hur livet blev för dem jag kände från förr.En tjej som jag inte sett på 40 år...vi spelade i IFK handboll som A-flickor jaja tiden går.....Kajsa hon hade inte ändrat sig utseendemässigt söt som socker!

Kusiner,systrar och bror och andra jag inte sett på år och dar och Gunillas bästis Lisa som hängt ihop mer eller mindre i över 40 år!

Vilket party!!Attans Gunilla det gjorde du bra.

Det blir väl mer festligheter framöver,syrran och mor fyller jämnt men då är det ju sommar och gubben kan följa med.Det är ju enklare att åka hemifrån när hästarna går ute.....

ps.Jag var den enda som hade kamera med tog väl 50-talet bilder.Någon ska jag väl lägga in här.Får kolla dem först alla vill ju inte hamna på nätet men Judit(Carina Perenkranz) från comhemreklamen kanske hamnar här.Hon är ju van att vara uthängd i media hahaha.ds

2 kommentarer:

  1. Härligt att kunna hålla igång - full fart och kul att träffa vänner från förr :) Antar att det är bra på nya jobbet... hoppas det i alla fall.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Att man inte har tid att blogga pga att dagarna rusar iväg och man har fullt upp, är ett bra tecken på att du mår bra! Vi väntara så gärna på ett inlägg:-)))
    Kram Karin

    SvaraRadera