tisdag 26 mars 2013

S J U K.

Förra veckan hände många saker som jag tror kan bli väldigt bra.
Denna vecka har börjat i sjukdom.Det började i söndags med att jag kände mig som en vissen krukväxt.Måndagen var det någon som krympt mitt huvud lagt taggtråd i halsen öppnat kranen i näsan och när jag hostade kändes det som huvudet skulle explodera.

Nu är det så att jag inte får eller kan sjukskriva mig eftersom jag är utförsäkrad,men jag tänker inte oroa mig för det nu.

Det som är bra är ju att nu uppdaterar sig min kropp så jag får bättre immunförsvar så att jag kan stå emot sjukdomar framgent.
Har inte varit sjuk på år&dar.Det var väl dax nu.

Jag sitter i älsklingsfåtöljen med en stor filt om mig.Den som är glad är min lilla borderterrier som har sällskap och slipper vara själv hemma.

2 kommentarer:

  1. Inget kul alls... hoppas du kryar på dig snabbt och bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inget ont som inte har något gott med sig! Att vara sällskapsdam till en liten terrier är inte fy skam.
    Krya på dig, och en Glad Påsk!
    Karin

    SvaraRadera