tisdag 5 mars 2013

Lite av varje.

Måndagen bara försvann!Jag som hade tänkt att hinna med att tvätta bilen....det är nog det som är svårast att fördra när åren läggs på skuldra.Allt som hanns med förr.Nu tar allt lite längre tid och så är det där med andningspauser.Jag måste ha dom.Kan inte hoppa dom.
Möte blev det igår fm + allt jag samlat på mig,maxirunda,letade upp firman som säljer salt till vår reningspump,en tur in på Kallingekök och visade upp mig ska ju dit på torsdag.

Väl hemkommen så blev det matlagning,min jättegoda köttfärsgryta, och uppladdning för återträffen i Bräkne-Hoby.Nästan halva gänget kom och lilla söta S kom med sin lilla baby-Nemo.Så fin.
Jättetrevligt!
En grillkväll planeras till våren.

Tittade på *det okända*.Det handlade om Skandiateatern och syrrornas kompis Kacka som driver teatern sedan 10-talet år var med.Kacka är en av Judit&Judit i comhemreklamen på tv.Hade en tanke på att det kunde vara Tjadden som fanns kvar men....det var ngn annan.

Idag ska jag alltså ner till Vidablick men jag måste(är väl ett ord att undvika egentligen)fixa mina djur och elda först.Mannen åker till Norrköping IGEN.Funderar på om det inte finns ngn annan på gubbdagiset(F17) som kan åka!!??
Jag gillar att vara ensam hemma men nu känner jag att det blivit för mkt.Kanske är lite känslig och känner av en gnutta stress nu när det händer grejer.

Min lillflicka som arbetar sina sista veckor på telenor,hon börjar nytt arbete i slutet på mars blir inte arbetslös,men det är tragiskt för de andra 300 hundra som nu möter arbetslösheten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar