söndag 17 mars 2013

Lite nu och lite då....

Sitter och summerar veckan som gick.

På arbetsfronten har jag varit 2 dagar i Kallinge och 2 dagar på Vidablick.Jag var mer än lovligt trött i fredags.Mycket tuffare nere på Vidablick,fler människor som rör sig mer ljud ugnar som piper.

En häst kom och en åkte tillbaka.Summan är fortfarande 3 i stallet och Atomics mamma är tillbaka på Verperyd.
Lilla Blossom så mjuk och trevlig.Nikkita har ett fasligt bestyr att hålla Totte borta från sin
mor.De som var som ex&kex innan Losec kom då höll hon på likadant att hålla valackerna ifrån varann.Något positivt med det,javisst alla får motion.
Idag har E varit här och ridit på Blossom.Det gick så bra så.Är ju bra om hon kommer ibland för jag kan ju inte rida den lille B-ponnyn.

Har varit ner till maxi och bunkrat lite.Mannen kör till Norrköping IGEN!Jag får egentid i hela 3 dagar.Kan bli svettigt att hinna/orka med allt men men får borra ner huvet lite som Tora Berger och köra järnet hahaha.Det som bekymrar mig mest är om vi får busväder och massa snö och att orka upp på morgon för att hinna elda lite innan jag ska fara iväg....

På en FB-sida idag dök en bild upp på min gamla häst Lizak.Än idag kan jag sakna den hästen så go och snäll och vad han lärde mig.Från noll till medelsvår dressyr inte illa.Bara 6-7 veckor innan han gick bort tävlade jag LA4 ute på Eken.


Fiiin eller hur!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar