måndag 2 december 2013

Ny vecka,nya möjligheter.


Idag kom mitt chackrahalsband som jag beställde på byrough.
Tycker det blev bra!Jag är supernöjd.





Har hunnit att putsa fönstren i köket och fått upp julgardiner,några ljusstakar har vi tagit ner.Det blir inte så mycket som förr om åren.Dessutom ser jag på schemat att jag arbetar större delen av julhelgen.

Har haft bestyr med att söka jobb,skriva cv,suttit i telefon och stalltjänst.
Imorgon är det jobbedag igen.Hade behövt ett par dagar till för att ladda efter det som var förra veckan och helgen.

Idag har vi även fått vår luft/vattenpump inkopplad ska bli skönt att slippa de stora temperaturväxlingarna!

En tråkig nyhet fick mannen från sin chef idag(mannen var ledig p.g.a. installationen).F17-verkstaden läggs ner!Mannen funderar på att ta ut sin pension,vi får se hur det blir.Ingen ide att ta ut nått nu.Han kanske kan bli hemma-man och serva mig hahaha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar