fredag 20 december 2013

Gårdagen vit och denna dag kolsvart.

Om gårdagen var ljus var denna fredag nattsvart.Jag fick samåka,alltså vi har inte bilar så det räcker,fick ett städ 2 timmar och skulle samtidigt vara hos en brukare en kvart innan mitt städ var klart + att jag var strandsatt utan bil.Förstår ni hur stressande detta är?!

Då blir man påhoppad på rasten,du var inte hos den och den brukaren......om åtminstone tonen var frågande och inte som en hackspett.Det är inte jag som gjort schemana och jag kan inte vara på 2 ställen samtidigt även om det i vissa fall skulle vara bra ;-).

Hoppas verkligen någon av mina ansökningar ger frukt.
Nu ska jag njuta av lite lediga dagar med mina fina ungar och barnbarn.Det värsta är att jag inte kan svara i telefonen för det är flera sjuka och de ringer alltid och vill att man ska jobba extra,gubben får svara och säga att jag inte är hemma......är det en vit eller svart lögn?


1 kommentar: