torsdag 19 december 2013

Lite uppdateringar.

Om nu någon undrar så har jag inte slutat blogga men det är mycket jobb nu.Det är också så att vissa inlägg passar inte att publicera.

Även fast jag inte namnger någon så är det inte så svårt att lista ut vad/vem jag skriver om.Dessutom det som är upplagt här,är här för evigt.

Har jobbat mycket som sagt och i morgon är sista dagen innan 3 lediga dagar.Ska bli underbart.På söndag kommer ungarna för kalkonmiddag,den vi brukar ha på juldagen men som sagt denna julhelg blir lite annorlunda.Det gör mig ingenting att jobba,det blir massor av pengar i plånboken.Dessutom jobbar jag även nyårsafton och nyårsdan.Blir nog en runda till Ullared när den lönen kommer.Har börjat att minska i midjan vilket inte alls är tråkigt.Som vi far ut/in i bilar och brukare.

Idag var en bra dag tillsammans med en av mina yngre kollegor,allt har bara flutit på helt utan stress.Har väl äntligen landat....i alla nya rutiner.



2 kommentarer:

  1. Har ju förstått att allt inte är en dans på rosor... skönt att det funkade igår... hoppas det håller i sig :)
    Ha det bra under dina lediga dagar... njut av samvaron med familjen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är en kämpe,upp och ner går livet och du strävar på,ger aldrig upp. Beundrar dig ditt hopp,din vilja,din styrka. Stor kram occ God jul,se till att få lite tid att njuta <3

    SvaraRadera