torsdag 6 december 2012

Arlamorgonstund.

Sitter här som vanligt men ovanligt tidigt.Vaknade vid 4 i morse,försökte somna om men men....Vi var på julbord igårkväll med barn och barnbarn.Min mage gick i spinn och nu sitter jag här.Väntar på att dagen ska gry.
Mor och jag bestämde igår att vi skiter i jul varje år och inför som med OS bara vart 4;e år.Vi tror att det kan fungera lite bättre ...hahahaha.

Idag ska jag ut till mina fina i Kuggeboda.Börjar inte förrän vid 12 så det blir en lång väntan.Ska väl hinna med lite här hemma innan.

Hade tänkt att klippa hunden,började trimma huvudet igår.Inhandlade en värmelampa till mina höns som nu är uppsatt. Stallet ska också fixas eftersom jag kommer hem sent i em.

Och så blir det handboll på burken.Hejja Sverige!

Mitt möte med Af gick väl si så där.Vi redde ut ett och annat.KAN bli bra...kanske eller det är klart det blir ju som jag tänker =).


1 kommentar: