lördag 22 december 2012

Lite gnäll och så.....

Sitter här en fredagskväll.Inget på burken.Har inte varit in här på länge.Har så mycket att fundera över.Har svårt att besluta mig för åt vilket håll jag ska gå.Är ju ledig nu några veckor.Hoppas på att alla bitar ska lägga sig på plats.

Har till slut åkt på en förkylning med feber och halssveda.Alla mina lediga dagar förr veckan låg jag däckad.Jag som skulle göra så mycket!
Har återhämtat mig något.Halsen svider fortfarande men febern är väck.Alltid något att glädja sig åt.En envis rethosta som jag nog får dras med ett tag framöver.

Funderar på att dra av skorna på Storhästen.Det har inte gått att rida de senaste veckorna p.g.a.all snö.Hon har inga sulor(under skorna)så hon går på styltor.Går ju inte att rida då -för skaderisken.Både hon och jag är ju till åren komna.Jag försöker alltid minimera skaderisken.Man kan ju knappt ta sig till stallet eftersom hela gårdsplanen är som en enda stor skridskobana.

Åh vad skönt det var att gnälla av sig lite.Det är så skönt med denna blogg.Nästan som en terapitimme.När man läser vad som plitas ner blir bekymren lite lägre =).


Snart är detta året till ända och vi ska skriva 2013!
Men första ska vi ta oss förbi julen 2012.

God Jul på´er,
Önskar Er ett gott nytt 2013 =)

1 kommentar:

  1. Har saknat dina blogginlägg... funderade nästan på om du slutat... Mycket att fundera över - jag tror säkert du kommer att ta bra beslut - allt kommer säkert att ordna sig - håller tummarna för det!
    Trist med förkylningen - för att inte tala om den där jobbiga hostan... usch, usch, usch...
    Önskar dig och familjen en God Jul och ett Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera