onsdag 26 december 2012

Juldagen till ända...

...och har haft den traditionella kalkonmiddagen med barn och barnbarn.Det avlöpte väldigt smidigt.Alla åt och var nöjda.*Så gott*.(om man får säga det själv =))

Gubben och jag har bara softat i soffan i em =).

Försökt hittat ngt att vila ögonen på på burken efter Så mkt bättre....men bara sådant vi redan sett eller inget som intresserade oss....suck&dubbelsuck.
Har så många kanaler!

Annandag straxt.Vad ska bli av denna dag då?

Rida!? Näe inte utan sulor på Nikkita.Megaskaderisk!!!!
Promenera med hunden!?Näe utförsäkrad och skulle jag bryta ngt ben eller nått...vad ska jag göra då?

Men det kan vara så att all snö och is är väck när jag vaknar....och då kan jag fylla dagen med en massa skoj-saker =).


C U

1 kommentar:

  1. Antar att snö och is är kvar, så du får nog hitta på någon kul inomhusaktivitet istället :)
    God fortsättning!
    Kram

    SvaraRadera