onsdag 5 december 2012

Mittiveckan.

Det är just nu,gott om tid är det ont om,väldigt svårt att hinna med allt som jag vill göra.Klockan och dygnet har bara 24 timmar.Men idag på min lediga dag ska jag i alla fall försöka att åtminstone få en garderob utrensad.
Sätta upp en värmelampa i hönshuset.
Ha ett möte med en handläggare på AF(det kan bli så att jag ber att få byta handläggare).Det beror lite på hans bemötande idag.
Hämta lilla mor i Rödeby!
Ingen matlagning idag.Julbord på Putt´in ikväll med hela Klanen =).

Har sovit lite illa nu några nätter.Det beror inte på någon fullmåne.Känner mig lite stressad inuti.Det är så mycket som händer och jag oroar mig för att välja fel!Jag har ju inte obegränsat med tid att reparera eventuella vägval.

Måste bli rätt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar