onsdag 6 november 2013

Det rusar på...tiden.

Inatt har det varit frost här i Blekinge.Gräset var riktigt frostnupet och efter någon timme regnade det riktigt ordentligt.Efter detta väderbyte fick lite dimma.Har snart gått igenom hela höstregistret.

Efter igår då jag stod vid spisen en stor del av eftermiddan och var så duktig.Jag gjorde flera rätter som jag sedan frös in så OM jag får jobb framöver har vi färdigmat att ta fram.

Känner mig nöjd.

Idag ska jag chilla lite,skriva något cv och skicka in till R-by kommuns handikappomsorg.Imorgon är det jobbintervjudax.
Och mitt betyg från usk-utbildningen är på G.
Tänk jag hittade ett gammalt telefonnr.till en av mina lärare som kunde informera om var kopiorna fanns.
Saker och ting bara flyter på,detta gör att min positiva energi har återkommit.Vilken lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar