tisdag 26 november 2013

Vecka 48

Nu börjar min arbetsvecka efter sjukdom och kurs.Tisdag-onsdag dag torsdagkväll och sedan fredag lördag+söndag.Det blir tufft men sen har jag en vecka som tilltalar mig,ett dagpass och ett kvällspass.Eftersom jag inte hinner/orkar fixa till advent denna vecka får jag kanske till det nästa vecka.Det får helt enkelt bli så nu när jag är arbetande.

En sväng till Börjes i Tingsryd på måndag,mannen är ledig då också för vi får hit en gubbe som ska installera luft/vattenpumpen.Blir så bra så och då blir vi inte så beroende av veden och en mera konstant värme.Slipper dessa utkylningar.

Väntar på de gubbar som ska installera boxen till fiberkabeln.Vi skulle ju få det till i våras...varför är det så?De lovar men sedan dröjer det!Allt är iaf förberett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar