måndag 25 november 2013

Min helg i korthet men jag hann med mycke.

Är så glad att jag blev så pass bra från förkylningen att jag kunde åka upp till N-ping på reiki 2-kurs.Vi blev bara 4 kursdeltagare.Det blir ju plats för alla,ingen som inte blir sedd och vi hann ju sväva ut lite så vi snuddade lite på pendel o.s.v.Nu kan jag verkligen kalla mig *Healer*.
Har reiki 1-2 och kundalini  1- master + energimassör + 4 görsnygga diplom på väggen

Jag körde ju upp i fredags efter jobbet.Steg upp 05.20 på morgonen och landade i lillsysters lägenhet vid 24.00. Innan jag landat  träffade jag  en *gammal*skolkamrat från 7-9 !!Vi har mött varandra igen på nätet,tack för det,jag älskar nätet och FB <3 p="">Det var som att möta sin syster,vi pratade&pratade oavbrutet i nästan 4 timmar =) och ändå var vi egentligen inte bundis i skolan.Märkligt hur bra det kan kännas när man möter vissa människor.

Somnade väldigt sent,hade satt klockan på halv 8 eftersom det kan bli parkeringsböter,sånt är ju inte jag van vid hahaha.Stängde iaf av larmet i sömnen och vaknade 8.40.Så det blev lite stressigt innan jag kom ut och fick se om jag klarat mig från lapp-lisa.Jodå denna gånga vann jag.

Åkte till macken och köpte en drickyoughurt för syrran är dålig på att uppdatera sin fil i kylen haha den gick ut i datumet 1/11,den ville jag inte dricka.

Hämtade Tanja vid centralen och sedan upp till Klockartorpet och kursdag 1.På kvällen var vi på Athena på Kungsgatan och åt en sen middag tillsammans med syster Berit&Janne.Jättegott som mat-Tina säger.

Jag gjorde min 1:a och perfekta fickparkering,det behövs ju inte där jag bor.Lillebror tog ner mig på jorden och sa ett det var ju en stor lucka jajaja skit samma min parkering var bra och bara ett försök och inget justerande,jag var glad.


Efter kursdag 2 körde jag ner till min endaste bror och fick fiskmiddag,ojojoj så gott det var.Vi tittade lite på pappas filmer som är överförda till dvd och efter fikat körde jag ner till macken tankade upp pärlan att satte kurs mot Blekinge.Min snabbaste hemfärd så här långt.Inte mycket trafik torra vägbanor och jag körde lagligt snarare lite under tillåtna hastighet.
För att störa gubben så lite som möjligt sov jag på soffan de timmar som var kvar och idag är jag arbetsfri men imorgon börjar min arbetsvecka och helgjobb.Längtar till nästa vecka då jag bara har 2 arbetspass på mitt schema.Då ska jag försöka smälta allt vi pratat om på kursen.

over and out 4 now

1 kommentar:

  1. 4 fina diplom på väggen, det är inte fy skam! Det verkar som om du har haft en givande helg!
    Kramar Karin

    SvaraRadera