tisdag 21 januari 2014

Kroppsbesiktning på G.

Har varit på läkarbesök.Har fått hjärtmedicin!!Eventuellt något mer piller framöver för mitt blodtryck är INTE bra.I morse efter en natt sömn 148/101 och en puls på 92 men jag laddar ju för jobb nu några dagar och min inre stress kan jag inte styra!

Inte så konstigt med tanke på min arbetssituation men den har jag kanske löst.Ringde en av de människor som ställde upp för mig i början av min rehabilitering.Hon ska räkna på´t.Får besked nästa vecka.

Nästa vecka ska jag genomgå en riktig koll vad gäller hur det står till i min kropp,blodprov på fastande mage,urinprov och arbetsekg.
När man är grundligt genomgången kan man kanske känna mer lugn.



1 kommentar:

  1. En kroppsbesiktning är aldrig fel!
    Nu har ni väl också fått en del snö, antar jag, eftersom snöovädret skulle drabba Blekinge igår.
    Kramis Karin

    SvaraRadera